افسانه ی مهر

خرید بک لینک
حس و حال اين روزهاي من شبيه ادم هاييه كه توي بازار تجارت ورشكست شدن و الان بعد از مدتها تلاش و تكاپو و زحمت ،هيچ چيزي براي زندگي ندارن ، اوضاع وقتي اسفناك تره كه توي بازار و تجارت نه به خاطر خودت و اشتباهات خودت زمين بخوري بلكه اين زمين خوردن نتيجه نارو و خيانت و پشت پاهاييه كه از طرف به ظاهر رفقات خورده باشي اون موقع اين ورشكستگي بسيار دردناك تر و دلخراشتره قضيه زماني به اوج دلخراشي ميرسه كه تو بارها دست همين به ظاهر رفقا رو گرفتي و بارها با انواع و اقسام روشها و امكانات وجود تو مايه ارتقاء و پيشرفتشون بوده ولي الان تو بواسطه همين دوستان ورشكسته ايفكر ميكنم اين بهترين توصيفي بود كه ميتونستم از حال دردناك خودم بكنم ، مجموعه اي از احساسات مدام دور و برم هست عصبانيت ، ناراحتي ، غم، انتقام، بي خيالي، بي تفاوتي، دلگرفتگي، كنجكاوي ، و كلي حس ديگه كه هر لحظه جاي همديگه رو عوض ميكننگاه دلم ميخاود همه اون چيزايي كه ميرسه به ذهنم برسم بعد از چند دقيقه كلا بي خيال ميشم بعدش كيخام بشينم گريه كنم از بد بختي خودم لحظات بعد تصميم به حال گيري دارم مدام همه چيز به ذهنم ميرسه و اخر همه چيزي كه باهاش رو افسانه ی مهر...

ما را در سایت افسانه ی مهر دنبال می‌کنید

برچسب: بی انصافی,بی انصافی نکن تغییر کردی,بی انصافی باران, نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: پنجشنبه 27 آبان 1395 ساعت: 17:09

کلا ای زلزله ها با دوره های بی مهری اجین هستن این بار سومه که زلزله میشه اونم باز تو دوره بی مهری

کلی خاطرات رو زیر رو رو میکنه این زلزله ها کی میخواد خود منم بتکونه خدا میدونه

افسانه ی مهر...

ما را در سایت افسانه ی مهر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: پنجشنبه 27 آبان 1395 ساعت: 17:09

صفحه بندی